Bingkisan Hati Buat Kekasih

Surat Cinta Untuk Kekasih


@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--

Di kala mentari pagi melabuhkan tirai nya,hatiku terusik dengan kehadiran mu dalam hidup ku, hadirnya dirimu dalam hidupku bagaikan sinar yang selama ini ku  cari2. Di kala ku kesunyian dan merindui belaian kasih syg dari insan bergelar kekasih. Dirimu muncul umpama mentari pagi, untuk menyinari hari2 ku yang mendatang bersama mu syg..

Ku bahagia bersamamu kini.. Walaupon ku tahu diri mu masih dimiliki, bukan beerti aku mengalah.. Namun hatiku cukup gembira bila bersama mu, bila ku mendengar gelak tawamu, suaramu,diri ku menjadi lebih bersemangat untuk mengharungi liku2 hidup yang ku tidak tahu di mana penghujungnya..

Ku tak sanggup berjauhan dengan mu.. Ku ingin kan kau berada di sampingku selamanya hingga ke nafas terakhirku sayang..Ku bersyukur padamu YA ALLAH,KAU munculkan permata dalam hidup ku yg selama ini ku cari, dengan kehadiran nya dapat ku mengharungi hari2 yang mendatang dengan penuh semangat..

Dirimu yang memberiku hidup dan membuka pintu hatiku yg telah lama mati..Dirimu yang memberi semangat di  saat ku memerlukan perhatian.. Dirimu telah memberi erti kasih sayang yang tidak terhingga dalam setiap hela nafas ku.

 Hadirnya dirimu dalam hidup ku telah banyak mengajar ku erti kemanisan cinta yang hadir dari sudut hati yg ikhlas, sesungguhnya cinta darimu akan ku jaga seikhlas hatiku setulus cintaku pada mu. .. Dirimu yang selalu ada bersama ku di kala aku susah dan senang membuatkan ku rasa yang aku tidak mampu untuk membalasinya walaupun aku di beri peluang hidup seribu tahun. Perkataan terima kasih jauh tidak bernilai dengan hadir mu dalam hidup ku... Hanya ALLAH sahaja yang mampu membalas segala pengorbanan mu pada ku....

 Takkan ada seseorang yang dapat menggantikan dirimu dalam hidup ku walau pun terpaksa terpisah mahupun hayat ku hanya sampai di sini.. Yang pasti diri mu tetap ku ingati dank u semat bersama jasad ku... Dirimu takkan  pernah ada pengganti,akan ku jagainya separuh dari nyawaku hingga ke hela nafas terakhirku...hanya dirimu yang amat ku kasihi,ku sayangii&ku cintai...
Segalanya ku serahkan pada ALLAH, sesungguhnya aku amat menyintai mu sayangku...

I Love U so Much
&
I Miss U so Much
@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--@};--
0 Responses
  • About Me

    My photo
    Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
    IKMAL HISHAM?? Aku simple person..happening..kelakar..low profile..tp dalam kerja aku penting kan disiplin&kepuasan..life must enjoy..

    Followers